czwartek, 3 stycznia 2013

Zaległości, zaległości, zaległości...

Wiem wiem długo nie pisałam, ale w całym przedświątecznym zbieganiu nie było czasu. Potem wyjazd do rodziny, powrót do Krakowa, nowy rok i dopiero teraz znalazłam chwilkę. Jak to się mówi lepiej późno niż wcale :P (ale sobie znalazłam wytłumaczenie co nie?) Co jak co są też dobre strony tego wszystkiego. Zrobiłam kilka hacików. Dwa z nich jeszcze przed świętami wprawdzie na biegu po nocach, ale zrobiłam :) oraz w czasie świątecznego pobytu u teściów - jeden mały i zaczęłam następny nieco większy. O tym już wkrótce, najpierw zaległości mikołajkowe, no bo przecież miałam się pochwalić co dostałam. Moim mikołajem była Monika Stolarczyk, od której otrzymałam ogromną paczuszkę z mnóstwem wspaniałych rzeczy. Do dzisiaj buzia mi się cieszy jak sobie przypomnę to napięcie w momencie rozpakowywania. Ach szkoda, że następne mikołajki są dopiero za rok :( No dobra koniec smętów. Wspaniałości jakie otrzymałam możecie podziwiać na zdjęciu poniżej. 


Cieszy oczy prawda? :)

Ja natomiast byłam mikołajem dla Judyty Nowak, a oto zawartość paczuszki jaką do niej wysłałam. Mam nadzieję, że się spodobała. Najbardziej jestem dumna z poduszeczek/zawieszek na choinkę, które były moim debiutem. Myślę, że jak na pierwszy raz wyszły mi całkiem nieźle.


Zdjęcia z wymianki mikołajkowej, użyczyłam sobie z naszego albumu z FB, które to wstawiła tam nasza organizatorka zabawy Kasia Grajkowska. Swoje niestety gdzieś posiałam. Za duży bałagan zrobił się na moim Luidzi i nie mogę ich znaleźć. Mam nadzieję, że się Kasiu nie pogniewasz, że wykorzystałam zdjęcia, które Ty tak pięknie obrobiłaś do Naszego mikołajkowego albumu. Jakby co to proszę krzyknąć na mnie porządnie i dołączyć solidnego kopniaka w tyłek!

 ***
To na razie tyle z mojej strony. Już niedługo zaprezentuje Wam moje przedświąteczne twory o których wspomniałam na początku, tylko najpierw dokopię się do zdjęć. Mam nadzieję, że do soboty uda mi się je znaleźć, a tym czasem jeśli już mowa o zaległościach... zaległe Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego roku 2013!!! 


1 komentarz:

  1. Wybaczam Ci wspaniałomyślnie tą kradzież :) w końcu to też nie moje zdjęcie tylko od Judyty :P ja je tylko trochę przerobiłam co by uwypuklić wspaniałości. Co do zawieszek, jak wrażenia z tworzenia??? Ja mam zamiar porobić trochę w tym roku i to też będzie mój debiut :)

    OdpowiedzUsuń